Mår oförskämt bra idag!!

Ojojoj såå dålig jag har varit på å blogga..men har verkligen inte haft tid, har jobbat varje dag va ledig först i går. Jobbade till å me julafton men bara fjuttpasset 6-11 men ändå :P

Igår va det ju JULDAGEN!!
Hämtade upp Therese på jobbet när hon slutade å brummade hem till henne i Norrtälje för å äta middag med tjejerna - det blev oxfile, klyftpotatis, beasååås å sallad å liiite vin. Grymt gott!! I väg till Fröken Nilsson på förfest där vi tog över spotifylistan som spelades ;) Han bara dig å dansa till några få låtar innan det va dags för å ringa taxi igen å bege oss till Piren.

Upp på dansgolvet på engång..i början va det nog bara vi fem tjejer å fem andra men ju mer tiden gick (självklart) så ökades antalet, till sist va det såå jävla trångt så det inte ens gick å dansa! När jag kom hem så hade jag fotavtryck på hela benen såg det ut som, men hade iallafall ett fin på foten - det är nackdelen med å gå ut med ballerina mitt i vintern när alla andra har typ kängor på sig :P
Min kamera är ju trasig så fick fota med Carros kamera men hon jobbar just nu så jag får vänta på bilderna tills i morgon!! Så jag lovar å lägga upp bilder i morgon!

Måste tacka Lollo igen för att du fixade håret å sminkningen som vanligt..blev jätte nöjd med frisyren. Kan du fixa så varje dag ;) Grinade ganska bra idag när jag skulle borsta ut håret, haha!


I morgon blir det till å jobba extra igen..6-12 mespass!!

Nu ska jag fortsätta å dega i soffan ;)

0 Kommentarer till "Mår oförskämt bra idag!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!