Oops i did it again ;)

Surfade in på H&Ms hemsida så klart - å hittade två klänningar, som jag klickade hem

Den svarta ville jag ha i rött men den va slut, tänkte att den skulle jag ha på mig på julafton den andra får nog bli till 30års festen, någon som vill köra hem mig då?? Från Sollentuna ;)

Igår somnade jag i soffan runt 18-18.30 å vaknade upp kl. 01.30. Gick halvsovande in i sängen å sov alldeles för länge i morse. Men mår verkligen inte bra..varför kan jag inte bara ta å bli sjuk på riktigt än å bara gå å må halvdåligt hela tiden?!!?

Igår fick jag ett väldigt fint pepparkakshjärta :) Gissa av vem??

Carro så klart! Tack så mycket! Men jag glömde å ta hem det :/

Fick även ett par tur strumpor från ATG - HarryBoy

Heta va?? Eller inte!!


I morgon börjar lååånghelgen för min del..brukar inte vara några problem men just nu känner jag bara Bläää!
0 Kommentarer till "Oops i did it again ;)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!