ShoppingArm!

Gårdagen började med att jag kom ur duschen å stog å kollade in i garderoben å kom på att jag inte hade några rena kläder :( å då ringde det lagom på dörren å där utanför stog brevbäraren med ett H&M paket..nöjd jag bliev då!! Kläderna satt ju perfekt också..såå då va det bara å vänta på Carro som jobbade för vi skulle ju till Täby Centrum å shoppa julklappar...skulle inte köpa nått till mig. Bilfärden började ju bra med att jag körde fast i snön utanför Carros föräldrar. Carro slängde ju sig självklart ut ur bilen för bild bevis men HAHA det blev ingen bild :P Så man kan nästan säga att det inte har hänt, eller?? ;)

Hittade massa kuliga julklappar till alla förutom Christian. Han om någon borde det ju vara lätt å köpa julklappar till..men kände mig inte allt för hemma i leksaksaffären! Tur att internet finns så att jag kan shoppa leksaker där :)
Fick till å me shoppingarm efter ett tag pga alla påsar som vägde för mycket..så vi va tvungna å gå å dumpa av lite saker i bilen.

Lite roligt va det när vi kom i på Täby - kilade i väg på toan å Carro stoppar i en femma för att dörren ska gå upp..men på dörrarna så sitter det lappar om att dom inte tog betalt under december - så efter att jag hade varit på toa så upptäcker Carro lappen å så upptäcker hon att femman har kommit ut igen å så kommer det ut en till..bara å titta på dom andra dörrarna, ååå joo visst hittar hon fler femmor. SKÖNT att det inte bara va vi som va såå jävla dumma å stoppade i pengar fast det va gratis, HAHA!

Vi såg även Emil på 3 när vi kom in å sen va han borta senare på dagen...HAHA!

Råkade ju gå in på H&M å hittade ju saker till mig

Ett sånt nattlinne fick det bli fast svart å trosor till det...Gissa vad jag har på mig nu ;)

Å sen råkade jag ju gå in på Gina Tricot också ;) Där hittade jag det här




Carro va ju självklart JÄTTE hungrig när vi kom in till Täby så det fick bli Donken för hennes del
Sötnos :)

Hittade en jättefin Barbapapafigur på Åhlens också :) Nej den köpte jag inte.


Sen blev det hembakad pizza hos mig!

Nu ligger jag i soffan å väntar på IDOLresultatet..spännande.. Åhh Varför blir det reklam??

Ahh jaa..då kan vi pratar killar..eller kille!! Hmm vet inte vad jag ska säga men nu ligger korten hos DIG!!


Heeej!
0 Kommentarer till "ShoppingArm!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!