Lucia


Som vanligt - Måndag = Sovmorgon! Ända till kl. 11 idag..kändes lite länge men men..
Hoppade in i duschen å undertiden så dök Lollo upp här. Hon hjälpte mig å hämta allt julpynt ifrån källaren. Gillar inte å vara i källaren själv..usch!
Ställde upp granen idag det är ju ändå mindre än två veckor kvar tills julafton men det kändes ändå lite för tidigt! Men nu är det gjort å dom julklappar jag har orkat slagit in dom ligger såå fint där under!


Iväg till syrran å Johan för å ställa in bilen i garaget (å äta middag) så att jag kunde få bort all is men det skulle jag inte ha gjort!!!! För att när vi ska åka till Christians skola går vi ner i garaget å jag blir grymt fascinerad över hur stor vattenpölen under bilen är, kunde det ha varit såå mycket snö/is under bilen..backar sakta ut å rullar bakåt RAKT IN I EN JÄVLA PELARE SOM INTE STOG DÄR FÖRUT!!!! Haha! Boom sa det å jag å syrran hoppad ur bilen för å kolla...Schnyggt det blev!! Lite intryckt bara men det gör inget...eller?? Jaa jag vet att bilen är skitig!



Skrattade jätte mycket åt va jag har gjort å så här glada såg syrran å Johan ut åt det


Sen blev det luciatåg. Jättemysigt å Christian va såå söt som tomtenisse!


Den här veckan innehåller tre dagars jobb å 30 års fest :D

0 Kommentarer till "Lucia"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!