Vart med min lilla älskling!

Å så va det underbara lediga Måndag igen :)
Sov eller jaa låg i sängen till klockan va 14 sen åkte jag å hämtade min lilla älskling i skolan. Har inte varit med honom på evigheter!
Åkte ner till affären å köpte lite fika - blev pepparkaksdammsugare å julmust.
Åt även middag med honom å Systeryster, mycket trevligt. Sa att jag ska börja å åka dit en gång i veckan å äta middag med dom för att det va så trevligt å äta med någon.

Pratade även julklappsshopping..hur jag ska hinna å köpa allt eftersom jag kommer å jobba massor så då kom vi på att hon som slutar tidigt dagen innan julafton å ska ut å shoppa ska ta mitt kort å shoppa åt mig om jag har missat nåt..TACK!
Men jag å Carro beger ju oss till Täby Centrum på torsdag..vet nog vad jag ska köpa till alla!
Har även bestämt att vi ska fira nyår hos Izabela, Mats å barnen i år
igen - Mycket trevligt!!

Chefen ringde idag å frågade om jag kunde jobba extra i helgen så jag ställer upp å gör det har ju ändå semester min nästa jobbhelg. 

Mosters "lilla" älskling!


Syster som inte ville vara med på bild :)


Å Katten :P
0 Kommentarer till "Vart med min lilla älskling!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!