10/11/12

Idag skulle jag ha velat gifta mig, men blev lite svårt när jag inte har någon å gifta mig me. Får helt enkelt vänta tills något bra datum dyker upp igen å se om jag har någon då som jag kan gifta mig me ;)

Har lagt köttet i marinad tills i morgon då vi ska grilla på kakkans uteplats, en favorit i repris helt enkelt!
Har ju alltid sagt att jag ALDRIG ska sätta min fot på Mobergs Bar men skulle nog kunna tänka mig å gå dit i morgon...men oops, det va tydligen 38 (!) års gräns. Så då gick tydligen inte det. Ledsen jag blir! :P

Kakkan vill till Teatern, Charken vill till Piren å jag kan gärna stanna hemma..så vi får se hur morgondagen slutar

Nu ska jag slumra in i drömmarnas värld ett tag.



GRATTIS FRÖKEN NILSSON PÅ FÖDELSEDAGEN!!
0 Kommentarer till "10/11/12"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!