Är det så här det känns i åttioårsåldern??

Helt jävla slut i kroppen efter dagens arbetspass..undra hur många kilo man lyfter varje dag?!?
Bara bananerna å apelsinerna i dag väger tillsammans ca 460 kg, å det va bara en bur å en pall...inte konstigt att jag är trött i kroppen just nu. Å eftersom ICA är såå jävla smarta så packar dom alla deras varor på pall så halva pallen med apelsiner fick jag lyfta två gånger. Inte såå smart tänkt. Ska nog börja jobba på nått ICA lager å ändra lite ;)

I morgon är det ÄNTLIGEN sovmorgon! Behöver verkligen det. Å i morgon kör jag ett mes pass mellan 13-19, sen är det Hockey! Rimbo-Norrtälje! Hejja Rimbo!

Slumrade till på soffan nu på kvällen å blev väckt av en telefonförsäljare (självklart) men brann inte av på honom utan lyssnade lungt å fint, eftersom jag fortfaranden halvsov, men det slutade med att han inte hade något å erbjuda mig för jag hade bättre internet än vad han hade å erbjuda :P Så han sa typ bara - men jaha då ska jag inte störa längre! HALLÅ? Hur ofta händer det? Så jag skrattade å sa att han va nog den bästa telefonförsäljaren som någonsin har ringt mig :)

0 Kommentarer till "Är det så här det känns i åttioårsåldern??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!