Julfest med jobbet igår!

Igår va äntligen den efterlängtade julfesten!! Å det blev på inget mindre ställe än Teatern :) Grymt nöjd! Har alltid sagt att förut när vi va på Teatern va den bästa julfesten någonsin så nu toppar båda besöken på Teaterna listan över dom bästa julfesterna. Tack Åke!

Men som vanligt så va vi HELT ute å cyklade när det gällde å gissa vart vi skulle. Så vi satt oss så fint på bussen å blev grymt glada när dom svängde höger mot Norrtälje.


Först så blev det mingel med lite alkoholfri(varför?)glögg, så den skippade vi :P haha, dricker inte glögg ändå så..
Sen blev det lite mousserande till fördrink - jag åt ju varken förrätt eller efterrätt så det blev mest dricka för min del..




Sound Of Sweden va där för å underhålla oss


Sen blev det dans för hela slanten - grymt bra musik!
Jag kom även ihåg å byta skor när det blev för vild dans, eller så va det för att jag va helt slut i fötterna. Å jag kan lova att jag har ont i fötterna idag. Eller jaa..jag har ju ont i hela kroppen idag!






Nu blir det Gossip Girl å sen så lovar jag att jag ska slänga in lite videosar från igår ;)

0 Kommentarer till "Julfest med jobbet igår!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!