Norrlands-Ida

En dag avklarad av denna jobb lååånghelg. Mådde illa som faan på jobbet idag, jobbar inte allt för bra då! Som tur va så jobbade Ida med mig idag å lättade upp stämningen! (Nästa mening ska läsas med Norrlandsdialekt) Du är ju bara för gooo Ida!

Imorgon börjar jag klockan 11 men innan det ska hinna hem till Johan med lite öl, hem till mamma & pappa å hämta min bil. Hoppas på att pappa har fixat så att extralyserna funkar igen. Så jag får väl gå upp en timme tidigare i morgon, bläää! På kvällen/natten så ska jag tydligen vara fyllechaffis. Ge å ta..Johan jag behöver skjuts hem från Norrtälje nästa Lördag ;) Jaa jag vet att du alltid hämtar mig å om du hämtar mig denna gång så LOVAR jag att jag inte ska pilla på stereon, haha, No more DJ Intro!



Nu blir det till å krypa ner i min iskalla säng så jag är pigg å glad, kexchoklad i morgon!!

Sov gott!
0 Kommentarer till "Norrlands-Ida"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!