Nu är det jul igen

Jobbade "bara" liite för länge igår, men är det snart jul så är det ;) Älskar verkligen julen! Å nu har vi massa julpynt på jobbet!!
I och med att jag jobbade lite länge igår så är jag helt D.Ö.D i kroppen idag, somnade i soffan runt 21.00 igår å vaknade till liv runt 10.00 idag men har legat å halvsovit tills klockan va ca 15.00 då underbara Kakkan ringde för att hålla mig uppdaterad om vad som har hänt under dagen när hon jobbade :P Såå nu är jag uppe ur sängen!

Tänkte glida upp till min kära mor en snabbis å lämna lite tyg å henne så att hon kan ta å sy nya gardiner åt mig!

Har lagt vin å cider på kylning tills lördag då vi ska göra Norrtälje å Lommarvägen osäkert, Moahaha!!
Ingen utgång för mig va?!?! Eller...

0 Kommentarer till "Nu är det jul igen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!