Rallystjärna nästa?

Om jag bara hade sexpunktsbälte, hjälm, en bil jag inte är allt för rädd om och vet att jag inte får möte så då jävlar hade det gått undan i dag upp till mamma å pappa!

Så idag fick det bli lagom hastighet men muppar finns det ju gott om, man behöver inte ligga mitt i vägen bara för att det är snö. Å man ligger verkligen INTE på den mötandes sida i en kurva, FÖR DÄR KÖR JAG!! Så nu fick jag ju ta å slicka snödrivan å jag lovar att det sprutade snö, som i en actionfilm, som kakkan sa :P Inte stannade jag heller för å se hur det gick för muppen så jag hoppas att du svängde till massor å for ner i diket på din sida!! Å kan man inte köra bil på en smaaal väg eller i snö så ska man faan inte ha körkort, så det så!

3 Kommentarer till "Rallystjärna nästa?"
Postat av: Carro

jag har verkligen en bild i huvudet hur du kommer i 180 (lagligt) minst å sladdar ut i snödrivan så det blir som en hög stråle efter dig.. den andra bilen snurrar några varv och så ner i diket.. du "höhö"ar lite för dig själv när du kör vidare! ;)

URL: http://ceess.blogg.se/
Datum: 2010-11-11 / Klockan: 18:42:02
Postat av: Linda

Hahahaaha va det mig du mötte??? ;)

URL: http://missclefberg.blogg.se/
Datum: 2010-11-11 / Klockan: 19:13:25
Postat av: Erika

180?? Jag kör ju alltid sakta! "höhö"ar är nog mer din grej, jag kör ju alltid MOAHAHAHA! ;)



Det beror på om du körde i Norrbyggeby-skogen idag linda ;)

URL: http://erikkabejb.blogg.se/
Datum: 2010-11-11 / Klockan: 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!