Bakis å Farsdag!

Mådde inte allt för bra när jag vaknade i morse efter ca sex timmars sömn. Va tvungen å gå upp för å äta frukost, huvudvärkstabletter å Coca-cola. Finns inge bättre frulle! Mådde såå jävla dåligt, trodde att jag skulle spy fleeeera gånger :/ Varför ska man dricka så mycket?? Tror faan att jag fick i mig en vinare å 11 cider igår..det är inte bra! Nu blir det inge alkohol för min det..eller vänta jooo det är ju julbord om två helger!! Weeehaaa!!

Kollade ju självklart igenom min mobil när jag vaknade, den låg ju i sängen brevid mig. Då ska man alltid vara nervös, det betyder ju att jag har rört den under tiden jag har sovit..å när jag har druckit å är toktrött så kan jag svara i telefonen utan att jag vaknar :/ Å självklart så hade jag ju ett mottaget samtal 45 minuter efter att jag har gått å lagt mig..men samtalet varade bara i 23 sekunder. Haha! Fast jag hinner nog slänga ur mig massa elak saker på en såå kort stund. SORRY om jag va otrevlig! Jag sov ju ;)

Hängde ju hemma hos Kakkan igår med Charken (Elin) å hennes vänner..haha! Måste bara fråga varför lånar man ut sin mobil till någon som man aldrig har träffat?? Skyll dig själv för att du blev facerapad!! Två gånger! :P Shit vad jag skrattade..stackars pöjk! Å en annan kille han kunde inte skriva mess..vaddå vart varit?? Jag fattar fortfarande inte!!! :)

Sen fick vi besök av Dennis å hans vänner. Dom sa inte allt för mycket men verkade trevliga.

Grillning på uteplatsen


Vin till middagen ;)


Jättegod mat som jag höll på å dö av, satt en potatis jävel i halsen som nästan kvävde mig!


Lite vingligt va det, haha!


Vill du ha en puss??




Har varit hos min papi å firat honom han fick en Triss-Slips å choklad!


Mmmm mumma, tänk den dagen jag kan äta choklad igen..längtar!!!

Nu ligger jag i soffan å kommer inte å göra många knop mer idag..syrran tycker att jag ska gå på spinningen med henne men det orka jag inte. Så jag får ta å gå i morgon!


0 Kommentarer till "Bakis å Farsdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!