We Will Rock You

Älskar mina lediga måndagar. Vaknade till liv runt 10.00 men gick ut å la mig i soffan för å kolla på tv, där somnade jag självklart om - till 15.00 ungefär ;)
Råkade surfa in på H&Ms sida å gissa vad det va där!?! REA! Hur kul som helst tänkte jag, men icke..fanns inte alls mycket jag ville ha. Så det fick bli ett par byxor å två tröjor..

Bjöd in mig själv på middag hos mami och papi, jätte gott men fick väldigt ont i magen utav såsen - men är man van så är man :/

Känner mig fortfarande lite små sliten efter helgens fest men nu blir det lugnt tills den 18:e december då är det 30års fest. Spännande!! Hoppas ju på att mamma tar hem min inbjudan ifrån jobbet så att jag kan börja tänka på vad jag ska ha på mig.

Nu ligger jag i soffan igen å kollar på Hollywoodfruarna - Jag verkligen älskar Maria!


Bjuder på en liten videosnutt från julfesten :)

0 Kommentarer till "We Will Rock You"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!