Dance in the dark..


..Det hoppas jag ju att vi kommer å göra för jag följer väl me på årets julbord då, eftersom ni tjatar ;) haha! Såå då bjuder jag här med in all ICA Rimbos personal på förbus hemma hos mig :D
Precis en månad kvar!! Ahhhh vad ska man ha på sig :P haha skoja bara!!


Tung dag på jobbet idag igen men gick ju hela dagen å intalade mig själv att det är ju inte såå farligt är ju ändå ledig i morgon..tills min kära vän Carro kommer på att jag nog jobbar i morgon - springer bort till schemat för å se om hon har rätt! Å tamefaan så hade hon det..tur att det bara va några timmar kvar på dagen, för sen va den ju förstörd!!!!!! Tack!!
Har ju iallafall sovmorgon i morgon, får sova till kl. 12 (om jag kan, vaknar säkert kl. 6-7 ändå!!)


Har legat på pillat på bloggen så nu ser den typ ut som jag vill. Fattade noll innan jag började men googlade fram lite å sen så hänge även jag me ;)


Om någon har missat så är det här min underbara vän Caroline även kallad - Carro, Kakkan, Cookie, Fjäääder, HeeejSaHästen jaa kärt barn har många namn ;)


2 Kommentarer till "Dance in the dark.."
Postat av: Linda

Vilken fiiin blogg Erika!!!

Kul att du börjat blogga!! kram

URL: http://missclefberg.blogg.se/
Datum: 2010-10-27 / Klockan: 21:07:42
Postat av: Carro

Va blond jag va där! :)

URL: http://ceess.blogg.se/
Datum: 2010-10-28 / Klockan: 15:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!