En klapp på axeln...

Såå nu va måndagens spinningpass över. Idag är det ju "bara" bas pass men faan så tungt det är!!
Tycker syrran är super duktig som kämpar på fast hennes knä är helt cp! Go sis!
Idag va det även fullt på spinningen, det har det inte varit dom senaste gångerna jag har varit där så nu blir det till å boka i tid..för här ska det kämpas för GOTLAND 2011!! Haha eller vad säger du Kakkan?? ;)

Men har iallafall kommit på att jag behöver nog en karl ändå..en som har maten klar när jag kommer hem från spinnigen. Det skulle vara jätte praktiskt!

Gled in med Lollo till Norrtälje idag å passade på å smita in på H&M å Åhlens..skulle bara ha en mascara men såg en jätte fin kofta som jag bara va tvungen å köpa

Den är ju snyggare i verkligheten..(bilden är tagen från hm.se)
Det blev även två par örhängen, en fläta å en halsduk, bra jobbat (klappar mig själv på axeln)!

Sniffade på massa parfymer å en jag ska köpa är Britney Spears nya Radiance..har du inte luktat på den - GÖR DET!!

På lördag har jag å syrran iallafall bestämt att vi ska ha Halloweenparty för Christian å hans vänner..någon som har nå bra tips på "läskiga" lekar, mat eller nått annat kul??

0 Kommentarer till "En klapp på axeln..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!