Charken!

Pratade precis med Charken på facebookchatten, blev väldigt glad fast vi bara skrev jätte lite. En as grym brud som va exakt lika sjuk i huvudet som vi andra på ICA!! KOM Å JOBBA HOS OSS I SOMMAR!! Det är en order ;) eller så fort du kommer hem ifrån Trysil..

Har varit barnvakt å min gullunge idag efter jobbet. Det blev Tacomiddag, godis å chips. Mår lite smått illa just nu :/ haha! Tänkte sova kvar hos dom men bestämde mig för å åka hem till Norrtälje å jääävlar vilken dimma det va..usch! Men kan ju vägen utantill å kan säkert köra den med förbundna ögon, så det gick bra.

Nu är det så jävla underbart att jag är ledig tills på tisdag :D Så nu blir det till å sova å INGEN vågar ringa å väcka mig nu när jag äntligen är ledig!!

Puss å god natt!
0 Kommentarer till "Charken!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!