Finns det nått värre..

...än att vakna med ett ryck, kolla på mobilen å inse att jag har försovit mig i en timme å tjugo minuter??? Ska vara på jobbet om 40 min, vilket betyder att jag måste vara i bilen om 10!!!! Flyger ur sängen springer in på toa å där kommer jag på att det va ju igår jag skulle upp kl. 8 i dag ska jag upp kl. 10 ;) Åhh får gå å lägga mig igen i 40 minuter...pust!! Blir helt förvirrad när dom håller på å ändrar mina tider hela tiden!

Igår så träffade jag Jessica å hennes lilla energiknippe Theodor. Mycket trevlig dag med mycket fart. Allt ifrån att vi gömde oss under bord på Lindex (joo han fick mig att krypa under borden), hoppade å skuttade, sprang, flög å jagades. Märks att man inte har någon sån liten runt sig längre! För gissa vem som slumrade till på engång i soffan efter att ha vinkat av dom vid bussen?? Precis, jag! ;)

Iväg sen å jobba som vanligt, hem igen, kollade igenom alla BB avsnitt jag hade missat. Å nu ligger jag å peppar mig själv å hoppas att påskhelgen kommer att flyta på bra på jobbet!!

0 Kommentarer till "Finns det nått värre.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!