Förlamad!!

Ojojoj vilken rolig dag jag hade igår! Mindre rolig idag ;)

Började dagen med att fixa uteplatsen - städa å fixade fint med blommor. När vi va klara så firade vi det med en cider. Är man ledig å det är sol ute så får man börja tidigt! Röjde lite inne också.

Sen blev det grillning med goda vänner! Det bjöds på kycklingspett å pommes. Sen började ju spårningen!
Det känns idag att man inte är 18 år längre :/
Först blev det ett besök på "På G" vidare till Teatern, där va det inge folk så vi drog vidare till Morbergs (???). Vad faan är det för fel på mig, har ju alltid sagt att jag aldrig ska gå dit :P Lurade mig själv kan man säga. Men måste ju erkänna att jag hade jävligt kul där.
Känns i huvudet idag att jag blandade liiiite för mycket igår. Skumpan går ju rakt upp i huvudet å det va länge sen jag va så snurrig.


Kom hem runt halv fyra..rullade in balkongvägen, fnissade å hade mig, försökt smyga vidare till mitt rum..va i kylskåpet å grävde, försökte lägga mig i sängen men ramlar ur den (?), lägger mig i sängen, kastar mobilen i golvet så att den självklart går i tre delar (som vanligt). Å min älskade sambo har inte hört mig!! YEEES!!
Så nu ligger jag förlamad i sängen å kan endast röra fingrarna ;P blir nog en lite sovstund till. Kommer inte orka denna dag på endast fem timmar sömn.

Underbar vår dag igår, å så här glada va vi för det!

Mina fina påskliljor som jag planterade om - Sjukt nöjd över att jag klarade det :P




Å bilderna efter middagen går inte att visa tyvärr ;P

Jooo! Carro det va den här bilden jag mms:ade dig i går med texten "fullvärdig medlem nu ;)"
Å när jag kom hem så kom jag faktiskt ihåg vad jag hade skickat..va bara lite upptagen när du frågade vad det va ;P
0 Kommentarer till "Förlamad!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!