Från Sängen

Nu har jag krypit ner i sängen för å kolla lite på alla play kanaler..det man missar får man ta igen!!

Underbart god mat blev det iallafall..jonny "grillmästaren" grillade perfekta kotletter, lite pommes, sallad å bea till det. Är fortfarande mätt å det känns som om magen ska spricka..njaa lite överdrev jag ;) Blev till å me kött kvar som jag kan mumsa på i morgon!
Att handla på Coop va ju en rejäääl utmaning. Att hitta marinaden tog säkert en kvart. Sjukt dålig affär tycker jag att det är!! Fick typ ligga med potatisbingen för att få ihop några stackars potatisar..

0 Kommentarer till "Från Sängen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!