Gissa vad jag har gjort i dag??

Joo jag har jobbat. Först ringde telefonen strax efter kl. 9 sa nej att jag inte kunde jobba. Somnade om å sen ringde telefonen igen strax efter 12, även då ifrån jobbet å frågade om jag kunde komma å jobba kl. 14. Så det va ju bara å stiga upp å fixa mig. Men det kändes ju inte allt för farligt att jobba 14-18 med dubbelt betalt :) Men tungt va det. Tror nog att jag blev sjuk efter i fredags ;P

Kom hem straxt innan Gossip Girl började. Eftersom pauserna är sååå enormt långa så råkade jag somna i andra reklampausen! Som tur va så spelade jag in det å Therese så nu har jag sett hela!



0 Kommentarer till "Gissa vad jag har gjort i dag??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!