Gossip Girl

Idag börjar gossip girl igen..som jag har längtat! Det är min drog


Jag bara älskar Chuck Bass. Finns det någon svensk kopia av honom?? Ge honom till mig i sånnafall ;)

Ihelgen har jag ju bara jobbat som vanligt, fick byta avdelning idag huxflux bara men det gick bra förutom att man glömde å berätta för mig att jag skulle beställa frukt & grönt tills i morgon. Så vi fick slänga ihop en order genom telefonen eftersom jag hade åkt hem innan man kom på det, kan gå hur som helst :/ Men tror det går kanonbra. Så imorgon ska jag jobba igen, fast det är min lediga dag, men fick ledigt på fredag å förhoppningsvis på torsdag. Om jag blir ledig på torsdag så kommer jag att vara ledig FEM (!!!!) dagar i streck. Rena semestern ju ;)

Har en underbar elektrikerkompis som va här igår och fixade så att vi slipper att koppla i å ur diskmaskinen hela tiden..Tack Kära Jonny!
0 Kommentarer till "Gossip Girl"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!