Helt ny värld!

Så kände jag det när jag satt på mig mina nya glasögon :) SJUUUUKT bra jag ser i dom! Blev helt till mig, jag som skulle hämta Therese vid bussen åkte å glömde att svänga. Fick åka runt Norrtälje lite å sen plocka upp henne ;)


Nu är jag iallafall ledig i fem, FEEEEM, hela jävla dagar - Underbart! Älskar mitt jobb, det är bara å ställa upp så får man såå jävla mycket tillbaka.  Å just nu är Therese också ledig på fredag, men skulle någon råka bli sjuk så måste hon jobba..men får iallafall gå hem kl 17.30 så då blir det grill- och vin kväll här :D Mumma!!

Nu ska jag glo igenom två Big Brother program som jag har missat.

Snälla underbara vänner - Ring INTE å väck mig imorgon ;)
0 Kommentarer till "Helt ny värld!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!