Jävla händer!!

Hade så förbannat ont i handlederna när jag vaknade i morse, Therese frågade varför jag inte använde handledsstöden. Så det va ju bara å sätta på sig dom å se ut som en mupp då :( Men vad gör man inte..vill ju inte ha ont!

Tog bilen över till Coop för att vi skulle handla mycket idag. Vi skulle ju baka bröd å handla massa mat. Tar säkert bara två minuter å gå men tänkte att vi säkert skulle köpa vetemjöl, mjölk å sånt tungt så bilen kändes bra. Men när vi kommer ut efter att vi har handlat klart så kom vi på att vi bara hade köpt middag för idag, haha! Minnet kan man ju inte klaga på ;) Jag tyckte att vi inte skulle gå in igen för det va nog inte menat att vi skulle baka, så jag föreslog att vi kunde kolla på nått matlagningsprogram istället, smart va?
          
Therese på shoppingrundan!

Sen kom vi på den smarta ideen att vi skulle gå ut på en promenad i stormen. Inte det lättaste kan jag berätta :/ Gick å skrattade en del eftersom man går som en mupp
Jag & Therese



Nu ligger jag i sängen och väntar på att maten ska bli klar. I dag blir det Potatisgratäng, helstekt fläskfilé fylld med fetaost, sallad, beasås å viiin!

0 Kommentarer till "Jävla händer!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!