Jorå jag lever fortfarande

Men det känns att jag lever! Usch vilka dagar det har varit :/ "Bara" en dag kvar sen blir det liite ledigt, i en dag iallafall!

Sov hos syrran i natt å gud så skönt det va å ha tre minuter till jobbet. Fick ju sova lite längre i morse, men smart arslet jag glömde ju mina handledsskenor på jobbet så har vaknade stup i kvarten av att mina händer hade domnat bort! Inte allt för smart :P

Stängde ner jobbet 16.00 idag å for fort hem till syrran igen för påskmiddag med familjen så nu är jag mätt å belåten med både god mat å gooodis - Mumma!

Solen lyste även i Rimbo :D


Christian hade målat ägg till oss. Otippat att jag fick ICA på mitt :P


Höööna


Fiiiki!!


Carro, jag tror inte att du vet vad du har gett dig in på när du sa att jag fick bestämma över allt vad vi ska göra den helgen du kommer hem :P Moahahaha!!
0 Kommentarer till "Jorå jag lever fortfarande"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!