OJ vad va det??

Igår fick jag åka hem med Fröken Nilsson från jobbet så att Therese kunde ta min bil å komma hem fort idag..Fick åka röda pärlan men resan gick inte allt för bra. I Finsta kom det en katt springandes över vägen å rakt in i bilen å det dunkade bra under bilen sen också. Vi han inte ens å reagera, vände tillbaka för å kolla om den överlevde - Vi hittade ingen katt, katthår eller blod. Så förhoppningsvis överlevde vilden. Varför är man så dum å springer över vägen när det kommer bilar?? Men som Therese sa så hade nog katten åtta liv kvar så det gjorde nog inte så mycket :P Å elak som jag är så satt jag å skrattade heeela tiden även när vi gick å letade efter katten så gick jag å skrattade. Får nog skylla på att jag va i chock ;) Förlåt Nilsson!!
0 Kommentarer till "OJ vad va det??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!