Överlevt en dag!

Denna dag gick som på räls på jobbet! Mycket folk men det är bara roligt! Ska vara lite stressigt, då trivs jag som fisken i vattnet, eller som hästen i hagen, haha!

Fick ett påskägg av Mattias idag..han va lite mer seriös än vad jag va. Jag hade bara köpt en chokladhare till honom..tyckte ju inte att han va värd ett påskägg, han brukar bara vara elak emot mig. Men han imponerade idag :D Tack så mycket!!

Imorgon är det röd dag vilket betyder 100% OB heeela dagen, vilken tur att jag "bara" jobbar 11 timmar i morgon ;) Katching!!

Nu blir det sova! God natt! :)

0 Kommentarer till "Överlevt en dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!