Min nya älskling!

Här är min nya älskling!

Visst kändes det att tatuera sig på foten men inte såå ont som jag trodde att det skulle göra!

Fick bra nyheter idag ifrån läkaren på Danderyds sjukhus idag..alla prover såg bra ut, både blodprover å ifrån magnetkameraröntgen. Känns ju ändå bra å nya medicinen funkar ju alldeles utmärkt för magen.. MEN.. dom hade även sett andra saker ifrån röntgen :/ Dom hade sett att jag har en cysta på äggstocken så nu blir det undersökning för det på Norrtälje sjukhus. När ska jag få slippa träffa läkare hela tiden? Läste lite om cystor å då stog det att mensen kan bli oregelbunden eller försvinna helt. Å min har ju varit borta. Nu när den har kommit tillbaka så har jag såååååån jävla mensvärk :( Hoppas att det inte är någon fara å att den försvinner!!
3 Kommentarer till "Min nya älskling!"
Postat av: Mange mange mange

As het gumman :) men oroa dej inte för det andra kramen


Datum: 2011-08-10 / Klockan: 20:20:25
Postat av: jessica

söt blogg, kolla gärna min om kampen att bli fri från min sjukdom!

URL: http://diisorder.blogg.se/
Datum: 2011-08-10 / Klockan: 21:12:22
Postat av: AnnaJ

Åh va snygg :)



Va med och tävla om ett Iphone skal! Kika in..

URL: http://annajessikon.blogg.se/
Datum: 2011-08-10 / Klockan: 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!