Heelgen

Sorry sorry sorry!!!
Har verkligen inte haft tiiiid! Har semester men massor å göra, när ska jag få vila (läs NÄR vill jag vila), haha!

Har haft en sjuuuukt rolig helg, som vanligt!

Fredagen bjöds det på Blues & Rockfestival med bla Shotgun Crackers, Movits å Kalle Baah! Riktigt roligt förutom alla cider som jag fick i mina små ballerinaskor som jag hade på mig..jaa det va mitt fel hela tiden att det kom cider i dom. Första gången så råkar jag tappa syrrans glas när vi båda ska klämma in oss på samma bajamaja :/ Andra gången så låg vi i gräset i en liten backe å parkerade min cider vid fötterna å Madde råkar komma åt burken å så råkade hela burken rinna i skon. Märkte ju inget heller eftersom det redan va så blött ;)

Lördagen va sjukt kul!
Inflyttningsfest hos Jossan å Andreas, solen sken, musiken va bra å vinet flödade :)
Sjukt mycket folk där på kvällskvisten å att hitta skorna när vi skulle gå tog ett tag. Försökte övertala tjejerna att vi skulle åka taxi. Men nej inte det inte..vi skulle åka buss med dom andra! Blääää säger jag bara! Det va en av tjejerna som spydde på bussen i närheten av där jag satt - usch! Jag är ju så känslig för sånt där. Så jag fick sitta och hålla för öronen och näsan för att inte jag också skulle spy :/
Kom in till Norrtälje till sist å gled ner till Piren. Dansade loss hela natten. Fick in Madde dit också, så hon va nykter å mitt åk hem :) Tack för det!

Kom hem i söndags (har sovit hos Madde hela helgen) å skulle dra igång min dator. NEEEEEJ! Den startar inte ens! Blev till att sätta sig i bilen igen och åka in till Norrtälje å köpa ny. Å när jag ändå va där så köpte jag en ny tv till mitt sovrum ;)

Idag har jag busat med mina underbara kusinbarn, nu har vi precis kommit upp ifrån sjön. Riktigt skönt i vattnet å det är första gången jag badar där på evigheter. Vad gör man inte för barnen?!?

Ska lägga upp lite bilder från helgen men det får bli i morgon, nu ska jag krypa ner i sängen å kolla på film!

Later

0 Kommentarer till "Heelgen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!