Inspiration?

Vart är min inspiration till att blogga? Borta... :(

Va ute på juldagen - herregud vilken dag!!!
Hade skit kul förutom:
Att någon spydde så att det skvätte på mina strumpbyxor å skor
Att någon hällde en hel öl/cider över hela min rygg så att det rann på hela ryggen/klänningen
Att någon gav mig en käftsmäll på dansgolvet när hon skulle hålla om sin kompis
Att någon kastade en julkula i mitt huvud på dansgolvet
Att jag fick skoskav av dojjorna
Å att en viss person skulle dyka upp på samma ute ställe som mig.. men det gjorde inte såå mycket! Men ändå!
Sen dog ju musiken å alla lampor på dansgolvet så efter att det hade varit dött i en halvtimme så drog vi hem, då va klockan lagom, runt 02.30!

Idag har jag å Madde varit på IKEA Uppsala. Har äntligen köpt mig en ny sänggavel så att jag slipper att riskera att vakna upp mellan madrasserna på golvet ;)
Skulle ta frima "bussen" men den startade faaaaan inte när jag skulle hämta den. Men som tur va så hade Madde sin lillebrors bil så jag fick glida volvo till IKEA. Gick ju sådär ;) Jag har ju en jätte liten bil så volvon kändes jääätte lång :P

Så nu bloggar jag ifrån sängen.. Underbart skönt!

Har överlevt julveckan på jobbet, sen fick jag vara ledig julafton, juldagen å annandagen :) Skönt å få vila upp sig så att det finns krafter nu inför nyår! Ska avsluta året med en dunder vecka tänkte jag ;)


Bjussar på denna underbart braiga låten. Blir lika glad varje gång jag hör den :D


NÖJD FRÖKEN LUNDH??
1 Kommentarer till "Inspiration?"
Postat av: LOLOOOOO

Jaaaa haha

URL: http://lollothestar.blogg.se/
Datum: 2011-12-28 / Klockan: 08:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!