Oj oj ooooj!

Galet bra kväll/natt! Nicky, Alesso å Tiesto va gryyyymma!
Har sovit 4 timmar i natt å har pinat mig å vara vaken under dagen så att jag kan sova i natt. Får inte vara trött på jobbet dessa två veckor som kommer.. Enjoy!

Vet inte hur jag han me å dansa igår, har så enormt mycket filmer :)
Nu är det bara å längta till jag ska tillbaka till globen å se AVICII!!
1 Kommentarer till "Oj oj ooooj!"
Postat av: Hasx4

I was there too, almost touched him when he was leaving :)

great show it was a real fun night

checked your blog, great videos. I made some with my mobile but they sucked

Also I was right under the speaker so the sound is really bad :(

Do you have any good pictures, do post them on your blog.

Thanks


Datum: 2011-12-18 / Klockan: 23:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!