....!....

Så har det tydligen varit helg igen å va har jag gjort denna helg då?? Joo jobbat jobbat å jobbat å kollat liiite fotboll. Gled ner med baguetter till Rimbo if å passade på å stanna kvar å kolla lite under min lunchrast.
Så här inne va Carro i matcherna ;)

Jag å Carro åkte hem till Ossian efter jobbet i lördags där grabbarna satt å förfestade. Haha muppar säger jag bara!! Fick mig ett gott skratt eller joo dom va rätt många. Å väldigt många blåmärken fick jag också. Säger tack för dom Ossian..du kommer få igen, som vanligt!
Kvällen hos Ossian börjar iallafall med att han spiller ut öl på hela golvet så det blev till å ligga på alla fyra :P haha!

Sen bjöd han på lite dans också :P Mycket underhållande!


Körde in Johan å någon polare till Norrtälje å sen fick det vara nog för den kvällen!

I Söndags efter jobbet blev det film, chips, cola å dipp. Carro va tvungen å förbereda dippen så att den skulle stå å dra sig innan vi kom hem.


Nu är det dags för den hemlige miljonären! Underbart program!!
0 Kommentarer till "....!...."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!