Inbillningssjuk..

...det blir jag när jag hör att någon har magsjukan. Å min kära syster som jag träffade i max en timme igår hade spytt till lite igår kväll. Å eftersom jag skulle ha hennes son i kväll ringer hon ju självklart ner till mitt jobb å berättar att hon blev sjuk i går :S Ahhhhhhhh - KATASTROF!! Gissa vem som har gått å mått illa hela morgonen! JAG!! Helt jävla sjukt! Varför blir det så? Men nu har det ju gått flera timmar så nu mår jag bra..men det är samma visa varje gång när någon säger att dom har spytt. Ser jag någon som spyr på tv:n så mår jag också jätte dåligt.

Har köpt med mig en fryspizza hem som jag tänkte svulla me. Är det helg så är det ;) Ska kolla på Mother and Child..verkar vara en bra film men chansen att jag somnar innan det har gått 30 minuter på filmen är STOR!!


Får kanske finbesök i kväll av självaste Caroline! Hon kanske ska dra till USA i några månader så hon tyckte att det va bäst om vi tog vara på den lilla tiden som är kvar, haha!

0 Kommentarer till "Inbillningssjuk.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!