Nu bor jag i Norrtälje

Oj vad fort allt gick!! Från att ha suttit å diskuterat att jag ska hyra ut min lägenhet å flytta in hos Therese till att jag är här nu!! Nu har jag gjort första natten i Norrtälje å jag har sovit som en prinsessa!! Det tråkiga med allt detta är ju att Caroline har tagit sin resväska å dragit till New York i TRE (!) månader!! Så jag hade fått en present som låg å väntade på sängen när jag flyttade in..en dagbok som jag ska skriva i så att hon inte missar nått :D haha!!



Skulle ju "bara" ta med mig mina kläder till norrtälje å det va nog mer än vad jag trodde :/ det blev iallafall 2 sopsäckar med kläder, 2 banankartonger med skor, 3 banankartonger med saker, 1 Ikeapåse med smutstvätt ;) å massa små väskor med massa skit i. För mycket!!
Tobias iallafall som ska hyra min lägenhet verkar vara en toppenkille..men bara för att det känns så bra nu så lär han väl supa sönder min lägenhet!! Hoppas inte!!!

Så nu ska jag upp å hoppa å åka tillbaka till Rimbo å städa min gamla lägenhet så att jag kan lämna ifrån mig nyklarna!!
0 Kommentarer till "Nu bor jag i Norrtälje"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!