Spaghetti å köttfärssås..

Det va vad som serverades till middag hemma hos Karlsson/Samuelsson! Gött å med grönsaker, fetaost å keso - Mumma!! Va hungrig som en varg så jag slängde i mig maten så nu har jag lite ont i magen :/ Riktigt trevligt å ha någon å laga mat me :)

Lämnade över nycklarna till Tobias idag, kändes lite konstigt att säga Jaha välkommen hem, ge honom nycklarna å sen lämna lägenheten å han är kvar!! Men det ska nog blir bra, eller jaa det känns ju bra!

Måste tacka min underbara Mamma å Syster som har hjälpt mig med "flytten" utan er skulle jag inte flytta förrens om en vecka eller så ;)

Ny ska jag fixa matlådorna, packa upp å sen ta mig en lååång dusch!
0 Kommentarer till "Spaghetti å köttfärssås.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!