Uppdatering, Uppdatering, Uppdatering!!!

Shit fick ett gästboksinlägg på facebook av Caroline som såg att jag hade lagt ut bilder å skrivit om den fina presenten jag fick..men GLÖMDE ju å berätta att under snöret så satt det ju en till present!! EN kondom, EEENNN!! Snåljåp! Tror du att EN ska räcka?? ;) Eller förstår ju..du tog ju me dig alla andra till USA :P Helt okej!!
Å Seriöst så tyckte jag ju att min säng va skön å när jag sover borta så längtar jag alltid hem till den..men nu alltså..din säng Carro den är underbar!! Glöm att jag flyttar hem igen när tiden har gått ut. Eller så tar jag me mig din säng!

Min underbara sambo Therese hade dragit igång tvättmaskinen när hon drog till jobbet i morse så när jag vaknade så va min tvätt redo för att hängas :D Tack så mycket!!

Nu blir det duschen å förhoppningsvis fixa lite mer i mitt rum - om jag hinner innan jobbet ;)
1 Kommentarer till "Uppdatering, Uppdatering, Uppdatering!!!"
Postat av: Carro

vänster sida är mer nerluggen än höger så den är lite mjukare å man kan välja ;) vad det gäller andra saker man kan göra i sängen är det rätt jämt fördelat över hela ;)

men visst är den underbar!!!!

URL: http://carolinesamuelssons.blogg.se/
Datum: 2011-02-22 / Klockan: 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!