Burrrr

Faan vad kallt det har varit idag :/ När jag jobbade så hade jag linne, skjorta, fleecetröja å jacka på mig. Hade även fryshandskar på mig..allt för att jag skulle försöka å få upp värmen. Gick inte allt för bra.

Bjöd mig in på middag hos Syster å familj, jag lagade maten - åt - åkte hem - la mig under täcket - fick upp värmen :D

Nu sitter jag i soffan å dricker te, julmust å äter nötter, som är stöldgods från förra helgen när vi va hos syrran å dansade..hittade en skål med nötter å slängde ner några nävar med det i handväskan, haha har sett rätt roligt ut med massa nötter i väskan :P


Tänkte krypa ner i sängen å kolla någon film tills jag somnar (tar säkert inte mer än 5-10 minuter)

I morgon blir det sovmorgon ända tills klockan ÅTTA..vilken lycka!
0 Kommentarer till "Burrrr"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!