Dr. Erika

Idag har jag varit å jobbat med syrran på hennes jobb. Fast jag har ett eget jobb så kunde jag inte stå imot när hon frågade ifall jag inte kunde komma å hjälpa henne lite i några veckor. Så nu kommer jag å jobba på Norrtälje sjukhus när jag är ledig från mitt jobb.
Så här snygg är jag när jag jobbar där ;) Diggar mössan som faaaan!


Det va ju grymt annorlunda att jobba där, förstår inte hur dom känner igen varandra heller..det ända jag oroade mig för av ju att jag säkert kommer att hälsa på samma folk nitton gånger, haha!!

Idag ringde dom å sa att min bil som är på lagning är redo för att hämtas... :D :D Hur glad som helst. Tror att jag åker å hämtar den i morgon. Bara jag vaknar i tid så att jag kan åka å hämta mamma så att vi kan åka till Sollentuna å sen till jobbet! Det är ju min lång helg så börjar kl. 12 i morgon.


Igår bjöd jag in mig själv hos Carro för lite middag. Det blev Kött, Potatis, Sallad å Bea..mums så gott det va! Tack igen kära du! Finns nog ingen mer person som är såå underbar som hon..kolla bara in hur männsikan klär sig ;) KATASTROF är nog ordet


Jaa helgen har jag ju inte berättat om..börjar tappa det här med å blogga men i söndags mådde jag verkligen inte bra..efter sex timmars sömn så vaknar jag å mår såå jävla illa. Går ut å lägger mig i soffan å tycker synd om mig själv. Å till sist så mår jag så illa så att jag måste spy!! Vad faan är det som händer?? Är det ett tecken på att man är gammal när man spyr för att man är såå bakis?!?!
Vi hade iallafall skit kul ute å gjorde allt för att skämma ut Victor som hade fyllt 18! Va till å me upp å sjöng med Playboys..fantastiskt kul! Mindre kul när dom läste upp min å Carros present i mikrofånen :/ men alla fick nog sig ett gott skratt..den bjuder vi på! ;)

0 Kommentarer till "Dr. Erika"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!