Lunch helt ensam på jobbet :(

Eftersom Therese är på väg till Thailand just nu och ingen jobbar hennes tid så fick jag luncha själv idag :( å vänta tills kl. 14 för å luncha med Frudd..det orkar jag inte.

Igår när jag skulle parkera bilen hemma så hade dom satt upp skyltar "varning för snöras" vid mina parkeringar och båda besöksparkeringarna va ju självklart upptagna så jag parkerade framför porten jag :p Bara det att när jag vaknade i morse å skulle till jobbet så hade jag fått böter på 400(!) kr..GLÖM att jag betalar dom - det va min första tanke. Så det blev till å ringa Roslagsbostäder direkt när dom öppnade, så nu slipper jag å betala. Jag skulle tydligen skriva en lapp - Hej jag kan inte parkera på min parkering pga snöras..HAHA som om p-service kommer å bry sig..men men ger det ett försök!

Nu ska jag facebooka lite ;) Later!
0 Kommentarer till "Lunch helt ensam på jobbet :("

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!