Riktigt stolt över mig själv

Just nu ligger jag å kollar på handbollen med en stor kopp te. Det förtjänar jag verkligen idag..har varit såå jävla duktig, om jag får säga det själv!

Det började redan på jobbet, bakade brödet med kärlek å sen så fick jag något ryck å slängde ut allt från bakrummet å handskurade golvet. Fint blev det :) Slutade å jobba kl. 11.00 åkte hem å la mig på soffan å tittade på tv i ca 3 minuter innan jag bestämde mig för å blunda, å tog väl några sekunder innan jag somnade. Vaknade av att någon skickade sms till mig, som inte ens va till mig :/ Hängde tvätten jag drog i gång innan jag somnade.
Gled i väg med Madde å fikade och kollade in Lollos nya lya. Skönt att du äntligen kom iväg från din förra mupplägenhet!!
Hem igen å hängde upp nästa maskin med tvätt. Städade i TRE timmar. Det behövdes verkligen. Har inte städat seriöst på 10 år känns det som, men men nu är det gjort å jag är supernöjd. Nu vågar jag ju bjuda hem folk igen ;) 
Färgade håret så nu ser jag ut som folk igen..svart färg i hela badrummet..hmm det va bara å börja om igen med städningen där, haha!!

Måste bara tacka dig Therese igen att du jobbar för mig på lördag. Så nu kan jag kolla fotbollen! Tummen upp för dig! Är det någon annan som ska till långsjö å kolla??

Joo..igår blev jag bjuden på middag hos Carro å Therese, Senka va även där! Mycket trevligt å MYCKET gott! Tack igen..min tur å bjuda igen nästa gång!

 
 

0 Kommentarer till "Riktigt stolt över mig själv"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!