Sorry Sorry Sorry!!!

Förlåt för att jag är såå dålig å uppdatera, segt internet å ingen tid är ju tyvärr anledningen! Men nu ligger jag hemma i Madde säng å tänkte berätta lite vad jag har haft för mig...
Igår va vi på Piren i allafall :) Grymt kul å träffade jätte mycket roligt folk! Underbart å kunna sitta ute hela kvällen å Dj:n va väl helt okej.

Midsommarafton firades hemma hos mamma å pappa med syrran å chirstian..dansade inget i år - skyller på att min klänning va för kort. På kvällen drog vi ner till anna å benny å dit kom madde också. Det va fem kamp hemma hos anna å benny å jääääääävlar vad jag skrattade å säckhoppningen :D Säger bara, hoppa inte säck med för mycket alkohol i kroppen..själv så filmade jag hela skiten å skrattar lika mycket varje gång jag kolla på den...

I Torsdags så lurade Madde ut mig på en (?) öl..blev några fler :P
Så det blev en tredagars festande helg å det känns i kroppen idag..Har som vanligt bara sovit några timmar så kommer nog somna tidigt i natt å ligga å sova hela morgondagen.

Endast fyra veckors arbete kvar innan semetern nu, haha, har bara jobbet en vecka å läääängtar redan till ledigt!!


1 Kommentarer till "Sorry Sorry Sorry!!!"
Postat av: arne

Jag vill se filmen :D


Datum: 2011-06-27 / Klockan: 07:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!