Blev tvingad till å blogga..

..ville se filmen först men Carro som börjar å jobba snart ville att jag skulle blogga först. För hon trodde att jag skulle somna mitt i filmen å sen inte orka blogga..Hmm låter det som mig?? JAAAAA!! Så nu är jag här. Tung vecka med jobb alla sju dagarna men i morgon börjar jag inte förrens kl. 11.00. Jobbar förbutik först under dagen å det betyder ju att jag å Jossan gör vårat egna V75 andelsspel. Inte för å skryta men vi la ner nästan hela våran lunch, haha, för å hitta dom rätta hästarna, så här seriösa har vi aldrig varit förut. Vill ni vara me å vinna?? Bara glida ner till ICA å köpa en andel endast 50 kr ;)

Har ju haft videosamtal med Carro nu å så här ser hon ut idag :P

Viftar på öronen å har sig!! hihi


Igår va det jobb på sjukhuset å jag fick gå hem en timme tidigare än planerat å då blev det Donken med kära sambo Therese. Senka råkade ringa så lägligt när vi va där så vi tog med oss maten å åkte hem till henne.

Jag tog med mig ketchup ifrån Donken för tänk om Senka inte hade någon hemma!! Haha.

Sötaste statusen någonsin på facebook tror jag - 

äkta kärlek är att ha videosamtal med Erika Karlsson så vi kan äta chips och dricka cola tillsamans, fredagsmys!! :)
0 Kommentarer till "Blev tvingad till å blogga.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!