:'( :) :D

Först måste jag börja me å berätta att en av mina tre katter (som har bott kvar hos mina föräldrar) fick somna in idag. Hon hade cancer å hade tydligen jätte ont nu i slutet. Igår hade hon inte ens rört sig för å gå och äta.

Kommer å sakna dig, skrikkatten!! <3


Idag skulle jag "bara" ha jobbat till 19 men erbjöd mig å stanna kvar tills 21.30 om jag fick vara ledig i morgon, vilket jag fick! LYCKA!! Så i morgon är det sovmorgon igen. Therese som därimot är ledig på onsdagar ska ju självklart åka till jobbet i morgon, men hoppas att hon kommer hem i hyfsad tid så att vi kan gå å shoppa lite kläder. Eller jag ska shoppa å Therese bara kolla på..skulle säga till henne att hon inte får köpa nått eftersom hon ändå åker å hälsar på Carro i USA snart å då ska hon shoppa i stället..smart ide ;)

Kom hem ifrån jobbet idag vid 22 tiden å så låg det ett kuvert innan för dörren som hade kommit med posten. YES tänkte jag, hoppas att det är till mig, från Carro men inte då. Det va till Carro..tills jag vände på kuvertet där det stog.. Det är till dig Erikka, öppna ;) Gissa hur glad jag blev!! (Jag har ju betalat 600kr för att få min post hit så du kan skriva i mitt namn, men det tar en dag längre)






Fattar inte - Var jag som skrev det här.. Skrev vi nått sånt till dig eller vad?? Helt lost!!


Nu är det jag, Holy Cow å sängen!

Sov gott!!
0 Kommentarer till ":'( :) :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!