Fredagsmys!

Igår va det fredagsmys hemma hos familjen Karlsson/Samuelsson..Jag slutade kl. 17.00 å Therese 18.00 så jag brummade hem för å fixa iordning maten så att den va klar när hon kom hem. Det serverades helstekt fläskfilé, klyftpotatis, beasås, sallad å jättegott vin. Till efterrätt blev det fruktsallad med bla underbart goda färska jordgubbar å hallon..å så lite vaniljglass på det :)





Sen kollade vi på Letters to Juliet, helt okej film men det finns ju bättre!
Gick å la oss vid 22.00 tiden å det va länge sen jag va såå trött..nu har jag iallafall sovit tills jag vaknade av mig själv, men känner jag mig själv rätt så kommer jag å somna om igen :)
0 Kommentarer till "Fredagsmys!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!