Hmm..

Hur ska jag veta om min telefon kommer å ställa om sig automatiskt i natt när det blir sommartid?? Kul om jag ställer om den å sen ställs den om själv..då kommer jag ju å vakna för tidigt, det vill jag ju inte!! Å vara vaken tills i natt det kommer jag ju inte vara. Får nog bli så att jag får ställa om den å sen gå upp och kolla hur mycket klockan är på andra klockor. Skulle vilja ha min gamla trogna väckarklocka som inte ställer om sig!!
1 Kommentarer till "Hmm.."
Postat av: Anonym

Men Erika då :P sicket värdsproblem hehe :P det löser sig nog ska du se hehe tror jag nog allt .. annars kan du slå en singnal till mig ju så kan jag upplysa söta tjejen om vad klockan e ;)


Datum: 2011-03-26 / Klockan: 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!