Karpaltunnelsyndrom..

..är det kanske det jag har?? Jag som bara trodde att händerna domnade bort lite då å då när jag sov bara för att jag har jobbat lite mycket. Å så dök jag bara ner på jobbet på sjukhuset idag å syrran sa på en gång att det va Karpaltunnelsyndrom å en annan frågade på engång om jag hade svårt å sova..ähh jaa!! I natt har jag vaknat hur många gånger som helst utav att händerna domnar så då får jag typ ligga å röra på fingrarna, ligga å vifta med armarna å sen hänga armarna utanför sängen - bara för att få kunna sova ett litet tag!!
Tydligen så är det en huvudnerv som ligger i kläm i handleden har det gått långt så kan det till å me bli operation. Tur att jag ändå ska till husläkaren i morgon så då ska jag be henne skicka iväg en remiss till danderyd för å kolla om det är det jag har..usch jag vill inte att man ska skära i mig. Det spelar ingen roll om det bara tar ca 5 minuter per handled.

Är det någon som har som mig å kanske har opererat sig eller någon som har det som det bara har räckt för med handledsskenor?!?!
0 Kommentarer till "Karpaltunnelsyndrom.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!