Skillnad

Så där, då har jag varit  å köpt mig ett par glasögon. Va ju närsynt -1 å -0,75 kunde ju ha varit värre ;)
Fick bli ett par fyrkantiga, fast ändå inte, svarta glajjor. Dom ända jag kunde tänka mig att ha på mig. Provade säkert 90% av alla bågar! Bara å hämta om ca två veckor.

Men faan så dyrt det är..mina gick på lite över 4500kr. När jag va i Thailand så köpte jag nya åt syrran för 500(!!!)kr - det kallar jag skillnad!


Har grymt ont i nacken å skulle vilja ha lite massage! Ska nog gå nästa vecka på jobbet, kanske försöka få in det där som rutin att åka dit å bli knådad..det skadar ju inte!

Nu blir det sängen!
0 Kommentarer till "Skillnad"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!