....Gaahhh!!

Imorgon blir det jobb igen :) 13-19 yeeey!!

Innan jobbet måste jag besöka Systembolaget..inköpslistan där består av nått gott vin till middagen på lördag å cider, sen får jag se om jag hittar nått annat gott där :P

Therese har ju fått för sig någon knäpp idé att hon ska rensa barskåpen på lördag, Haha lycka till min vän ;) Jag håller mig utanför då jag har lärt mig att jag inte ska dricka drinkar längre, har en förmåga att blanda dom för starka å vaknar alltid upp å mår piss å det vill jag ju inte..så cider för min del å dokumentation av Thereses rensning ;P







Vet inte varför jag inte tycker om att gå ut på Piren har ju bara varit där en gång å det va på juldagen och då hade jag skit kul. Men diggar nog Teatern mer, men inte på LÖRDAG!! Hur kan man ta dit Papa Dee??? HALLÅ?? Ska vi ut så hittar ni oss på Piren - GARANTERAT!! Nöjd Kikki?? Hoppas att du ska dit!!
0 Kommentarer till "....Gaahhh!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!