Jag å Tuppen!

Vaknade kl. 6 i morse :D inte så konstigt eftersom jag somnade strax efter 19.00 igår! Fick ju bara fyra timmars sömn fre-lör. Gick å la mig runt 01 eftersom jag började kl. 11 men sen ringde mobilen 05.10 :/ Då va en arbetskamrat magsjuk så då va det bara för mig att kliva upp och åka till jobbet. Fick gå hem 18.00 istället för 21.00 TACK!

I fredags va jag på fotboll i Rånäs. Grabbar ni sööög verkligen, men helt okej att Rimbo vann ;)

Det va så jävla kallt så jag fick låna min systersons AIK mössa :/ Sen låg solen rakt i ögonen så jag fick lägga mössan på glasögonen så att det blev en liten skärm, man tar vad man har ;P

Idag blir det jobba igen. Efter jobbet blir det till å handla in för maskeraden som är på lördag :D :D :D

0 Kommentarer till "Jag å Tuppen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!