Sollentuna!

Upp innan kl. 7 imorse - iväg å besiktiga bilen :/ Joorå fick ett vitt papper tillbaka, inga fel :D Tackar så mycket!
Ringde mamma för att berätta det som va på väg till Sollentuna för att hämta sina glasögon. Så då åkte jag med henne för å kika in läget där. Det är 14 år (tror jag) sen jag flyttade därifrån så jag brukar åka me ibland för å kolla läget! Massa nya hus som håller på att byggas.
På mammas jobb så träffade jag min bästis från förr. Hur kul som helst å träffa henne igen. Men jag skulle ju inte känna igen henne om jag inte visste att hon jobbade där. Träffade även mina underbart söta kusinbarn på dagiset. Den ena tittade inte ens på mig å den andra fick jag massa kramar av :D

Sen så svängde vi in på min gamla skola för att hälsa på ett dagbarn som va hos mamma för evigheter sen. Omg!! Sjukt länge sen jag såg honom då! Hade det inte varit för Facebook så skulle jag aldrig ha fattat att det va han!!

Här bodde jag förut :D


Blev ett besök på kyrkogården å fixa lite fint åt Farfar. Saknar dig som faan!! <3
0 Kommentarer till "Sollentuna!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!