5/11

I natt sov jag hela natten! Så nu har jag ont i huvudet istället bara för att jag har sovit så länge :P Tänk att man aldrig blir nöjd! I morgon är det tre veckor kvar tills första advent..faan vad fort tiden går! Å vad ska jag köpa till syrrans kille i julklapp? Fick honom i julklappslottningen.. Å min systerson önskar sig lite dyrare saker i år..Iphone 4s, en platt tv (först ville han ha en 180 tum men när jag berättade att jag har en 50tum så kunde han tänka sig en 32 tum ;) ) en undulat ?? fattar inte vad han ska med den till :P så jag får väl se vad jag ska köpa till honom ;) Nu ska jag hoppa in i duschen å dra vidare till jobbet.. Trevlig helg allihopa :)
0 Kommentarer till "5/11"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!